(1ra-2ra)
Tabula homeliarum
« In sabbato sancto Pasche. Sermo beati Leonis pape. I.
...—... Item de sublatione sancti Audomari egregii episcopi et
confessoris Christi. CXLV.
»
(2r-246v)
Lectionarium patristicum
Divisions en neuf leçons (par ex. 188r et sq.)
(2ra-143ra)
Temporale pars aestivalis
«
In nomine omnipotentis Dei incipiunt omelie sive tractatus
beatorum Ambrosii, Augustini, Gregorii, Leonis, Ieronimi, Maximi,
Bede et aliorum catholicorum venerabilium patrum.
. Totum quidem dilectissimi paschale sacramentum
...
—... deinde synagoga que fuit spiritalis.
» D'après R. Etaix, «Temporal d'été, à base de Paul Diacre,
mais les homélies des dimanches VII-XXV après Pentecôte sont en
général des homélies d'Haymon.»
(86r-87v)
HEIRICUS AUTISSIODORENSIS
,
Homelia II, 25
p. XL (ms. cité, daté du
XIIIe siècle, non siglé)
(143ra-170vb)
Commune sanctorum
« Incipiunt omelie euvangeliorum sive sermonum sanctorum patrum
in festivitatibus sanctorum. In primis in natale sancti Silvestri
pape et confessoris. Lectio sancti euvangelii secundum
Matheum
.
(143rb)
In illo tempore dixit
Jhesus discipulus suis parabolam hanc : Homo quidam peregre
proficiscens vocavit servos suos
...»
(170vb-246vb)
Sanctorale de vigilia sancti Johannis Baptiste usque ad
festivitatem sancti Andre
« ...
—... ex pluribus fraternitati
» Dernier sermon incomplet.
(204vb-205vb)
Festivitas sancti Audomari.
« Sermo legendus est in festivitate sancti Audomari.
. Gaudete in Domino dilectissimi fratres qui ad sanctissimi
patris et protectoris nostri, sancti scilicet Audomari episcopi,
sollempnia convenistis
...—... (titre final) .»
(205vb-206rb)
Translatio sancti Audomari
« Sermo legendus in sublevatione sancti Audomari episcopi que
est sexto idus Junii.
. Tempore illo Hugo abbas diabolica jaculatus
sagitta
...—... (titre final) .»
Parchemin
· Cahiers : 26IV208 + VI220 + 3IV244 + I246
· Foliotation : Foliotation ancienne dans la marge inf. en chiffres arabes
(probablement de la même époque que la reliure). Foliotation
moderne dans la marge sup.
· Réglure : Réglure à la mine de plomb. Présence de
piqûres.
· Justification : 410 x 240 mm
· Écriture : Praegothica libraria
· Signes marginaux :
(122r, marge ext.)
[Fin XIIe
siècle]
«Dominica XVIII. secundum Matheum. In illo tempore, accesserunt ad Jhesum Pharisei et
interrogavit eum unus ex eis
legis doctor temptans
eum : Magister quod est mandatum magnum in
lege ? (Mt., 22 36). [Et] reliqua. Omelia lectionis ejusdem
VIIa. »
VIIa se trouve dans l'entre deux colonnes avec un renvoi.
(226r, marge ext.)
[Fin XIIe
siècle]
«Nona lectio de sanctoAudomaro Gaudete dilectissimi. Require in festivitate
sancti Audomari episcopi.»
(243v, ext.)
[Fin XIIe
siècle]
«[Ex]altatione sancte Crucis transi
»
(191v, marge ext.)
[XIIIe
siècle]
«Idem sexta feria in tercia decima Dominica post octabas
Penthecostis require.»
Correction du renvoi : «Req. recto in mense septimo et in
VIa feria.»
(194v, marge ext.)
[XIIIe
siècle]
«In vigilia Assumptionis sancte Marie Virginis. Extollens
quedam mulier. Quere in tercia Dominica XLe. Erat
Jhesus eiciens demonium etc.»
Complément du renvoi : «req. retro in natale sancti
Vincentii.»
«»
Décoration : Initiales de couleur bleue, rouge ou verte avec
décors végétaux au début de chaque sermon et parfois des figures
zoomorphes.
(60vb)
«L»
Initiale à décor végétal de très belle facture.
(143rb)
«L»
Initiale formée d'un hybride zoomorphe en forme de
dragon.
(223rb)
«L»
Initiale formée d'un hybride zoomorphe en forme de
dragon.
Titres en rubrique.
Reliure :
Reliure en peau blanche du XVe ou du XVIe siècle sur ais de bois ;
dos à 7 nerfs ; traces de 2 fermoirs et de 5 boulons sur chaque
plat.